Zpeněžujte své Blogy a Gadgety: Tipy pro Experty na SEO, Sociální Sítě a Affiliate Marketing

Jak hrát DOOM

Jak hrát DOOM

Někdy se vracejí. A dělají to skvěle. Gaming 2016 je rokem skvělých remaků a skvělé produkce: po Street Fighter V a Uncharted 4, id Software a Bethesda spustit DOOM, novou kapitolu hry střílečka která si na začátku 90. let získala miliony fanoušků. Chlapci z idSoftware se rozhodli vrátit k počátkům a nepoužívat žádná další čísla k názvu videohry: i když se jedná o čtvrtou kapitolu ságy, fanoušci na pultech jednoduše najdou OSUD. Reklamní volba, která získala souhlas hráčů, kteří v nastavení videoher nacházejí šílenství a rychlost skutečných stříleček. Nulová taktika, žádné brejkyjen běh a spousta munice létající vzduchem.

Dvanáct let po vydání poslední kapitoly se DOOM vrací s tím nejlepším, co série v posledních letech nabídla: démony (spousta démonů), a Zábavný pro jednoho hráčes několika ozdůbkami a špatně strukturovaným dějem a konečně online multiplayer který nabízí hráči několik dalších hodin hraní. I když titul nezačal zrovna nejlépe, kvůli různým problémům související s vývojem videoher (mnoho klíčových postav opustilo projekt, aby přijalo zálohy soutěže) a s beta verzí, která utrpěla tvrdou kritiku ze strany fanoušků, DOOM dokáže překvapit lehkostí, s jakou je možné zvednout joystick a jít dobýt Mars. Co se může zdát jako jeho slabá stránka (velmi lineární příběh, bez dialogů a dějových zvratů), je ve skutečnosti jeho silná stránka: ti, kteří si DOOM kupují, tak činí pro zaručený požitek a pro „relaxaci“ po dni práce nebo studia.

OSUD je to hra rozdělující: vývojáři z id Software si toho byli vědomi ode dne, kdy oznámili její vydání. Puristům série se nebude líbit, že je videohra na půli cesty mezi a předělat to je pokračování z různých kapitol, zatímco ostatní budou muset metabolizovat hratelnost frenetický. Ale navzdory malým defektům a různým šarvátkám mezi nadšenci, OSUD byl přijat poměrně příznivě průmyslovými kritiky. Konečný rozsudek z recenze je spíše jednoznačné: the hratelnost je to přesvědčivé, grafika je velmi plynulá a závady jsou příznakem toho, že id Software na projektu hodně pracoval. Vědět jak hrát DOOMzde je naše recenze.

Pro příběh se obraťte na akční hry

Pokud hledáte dobrodružný titul s poutavým příběhem, hádankami k vyřešení a poklady k nalezení, OSUD toto není hra pro vás. Ti, kdo pracovali na vývoji videohry, vycházeli z velmi specifického předpokladu: zápletka je důležitá, ale ne zásadní, čtvrtá kapitola ságy musí hráče bavit a ne zbláznit při řešení hádanek. Příběh je velmi jednoduchý: DOOM je na Marsu a hráč se bude muset vydávat za a DOOM Marinea že se pokusí všemi způsoby zablokovat invazi démonů. Ve skutečnosti je Rudá planeta díky hluboké dimenzionální zlomenině přímo spojena s útrobami Země a démoni našli rychlou cestu, jak přistát na Marsu. Kolem těchto událostí se rozvíjí narativní oblouk a není prozkoumán do hloubky dialogy ani animovanými scénami, celý děj se odehrává v rámci akce, bude to hráč musí pochopit různé změny v nastavení. Vyprávění zůstává stranou, aby se uvolnilo místo hratelnost tvrdý a čistý, jeden střelec v první osobě, která neponechává žádný prostor pro představivost.

Číst:  Jak najít oblíbené příspěvky na Instagramu v roce 2024?

Dokud existuje život, existuje naděje

Můžete být zasaženi, můžete utrpět poškození, ale důležité je mít pevné brnění a nedocházet vám munice. Existuje několik základních pravidel, která je třeba dodržovat, abyste mohli procházet různými mapami OSUD a jedna z nich se týká zbraní. Musíte být vždy připraveni na změnu vybavení rychle v závislosti na soupeři, kterému čelí. Ve videohře lze použít mnoho zbraní, ale každá má své vlastní vlastnosti a své silné a slabé stránky. Kromě toho hraje zásadní roli brnění, tváří v tvář démonům tolik a je normální přijímat zásahy, z tohoto důvodu je nutné od prvních okamžiků hry posílit svůj štít.

Neexistují žádné přirozené chyty nebo kryty, do kterých se lze schovat hráč bude muset běhat a skákat, skákat a utíkat, aby unikl démonům a pokusil se najít vítěznou útočnou strategii. Pomoc přichází ze zbraní, které hráč dokáže okamžitě odemknout a to dělá hratelnost ještě zábavnější. Například motorová pila je předmět, který je třeba používat s velkou opatrností. Extrémně silný v boji proti muži dokáže přinést nepříjemná překvapení, pokud vám dojde palivo. Pro poražení démonů je nezbytné rychle změnit strategii útoku v závislosti na situaci.

Motorová pila, brokovnice a speciální zbraně

Každá zbraň má svůj specifický účel použití: například každé zabití motorovou pilou dává dárek bonusová munice které vám umožní pokračovat ve střelbě divoce. Dvojka je však zásadní ve střetu z dálky: pár dobře mířených ran i ten nejzuřivější démon padne strnule k zemi. Každá zbraň má dva různé režimy střelby, které lze během boje měnit v závislosti na vkusu hráče hráč. Různá vylepšení zbraní lze zakoupit v obchodě s videohrami výdajové kredity dobyl zabíjením démonů a sbíráním sběratelských předmětů. Brnění lze také vylepšit v pěti makro oblastech, na které je rozděleno.

A překvapení jsou za rohem

Jedním z nejvítanějších překvapení hry DOOM je výjimečná velikost map hráč bude muset čelit v různých kapitolách videohry. A každé nastavení skrývá Easter Egg: přístup k úrovni z předchozích kapitol hry, revidované a vylepšené díky novému grafickému enginu id Software. V každé oblasti mapy je možné sbírat sběratelské předměty, což vám kromě vylepšování úrovně zbraní umožňuje dát hlubší smysl misím, kterým čelíte. Chcete-li 100% dokončit DOOM musíte věnovat pozornost každému jednotlivému pixelu na obrazovce, abyste našli i ten nejskrytější a nejbezvýznamnější objekt.

Číst:  Umění a věda designu uživatelské zkušenosti: perspektiva agentury v San Franciscu

Multiplayerové výzvy

OSUD nabízí zážitek pro jednoho hráče, který by sám o sobě stál za krycí cenu (celkem vás mise zaměstnají hráče asi patnáct hodins možností jejich přehrání na obtížnější úrovni), ale pro tuto příležitost id Software udělal věci velké a vyvinul oba režim pro více hráčů buď online Režim Snapmap.

V online multiplayeru bude hráč moci čelit kromě klasického týmového smrtelného zápasunový Victim Reaper a Path of War, dvě metody, které se snaží dát závan čerstvého vzduchu celému sektoru. Online výzvy, stejně jako pro jednoho hráče, se vyznačují zběsilostí a rychlostí útoků a pohybů, není ani chvilka odpočinku a jste nuceni nepřetržitě střílet, abyste se ubránili nepřátelským útokům. Aby byly ještě vzrušující, DOOM přemýšlel o zavedení Perks které zlepšují dovednosti hráčů, jsou dočasné, ale při správném použití mohou způsobit velké škody. Kromě toho se hráči budou moci proměnit v jednoho z démonů přítomných ve videohře sbíráním runy, která se automaticky generuje na mapě.

Tam Režim Snapmap, je však skutečnou novinkou: nabízí hráčům možnost vytvářet nové úrovně a vytvářet minihry v rámci DOOM. To vše pro zvýšení životnosti titulu a pro to, aby byl herní zážitek opravdu nezapomenutelný.

Vše moc pěkné, ale?

Některé drobné nedostatky jsou přítomny v každé hře, např OSUD ani v tomto aspektu nechybí: hratelnost je to rychlé a frenetické, ale příliš se opakuje. Po několika hodinách hry se všechny souboje velmi podobají a není nutné měnit strategii útoku. Chyba, která však nezklame očekávání, která hráči od DOOMa měli.

Videohra je opravdu velmi dobře zpracovaná a díky novému grafickému enginu vyvinutý společností id Software je každý pohyb plynulý a rychlý. Nastavení jsou skvěle vytvořená a design charakterizuje každého démona jinak. Není co říci ani o audio sektoru, který katapultuje hráč přímo uvnitř pekelné atmosféry DOOM.

Recenze

  • Spaziogames.it. OSUD představuje jeden z pilířů globální herní historie. Od první kapitoly videohry, která dospělým i dětem představila krásy a zvěrstva démonů, uplynulo 23 let. Nový DOOM začíná od počátků a představuje některé nové funkce, které zlepšují hru hratelnost a učinit hru moderní. Názor Andrea Forlani je velmi pozitivní Spaziogames.it který dává DOOMu ve své recenzi 8,5. Hra je frenetická a rychlá, hra je plná adrenalinu a nemilosrdná a vše se prolíná do uměleckého směru, který si zaslouží potlesk. Navíc pro fanoušky série existuje mnoho protagonistů z předchozích kapitol, kteří se vracejí, aby dodali DOOMu prestiž. Jediné nedostatky se týkají bojů, které se po několika hodinách hraní trochu opakují, a režimu pro více hráčů, který do žánru nepřináší mnoho inovací, přičemž všechny výzvy jsou trochu stejné.

Číst:  8 Fakta o službách API počasí

  • Multiplayer.it. Jednoduchost hry je silnou stránkou nové kapitoly DOOM: základní střílečka bez přílišných kudrlinek. Střelba je jediná zbraň, kterou hráč musí postoupit po mapě a zastavit invazi démonů. Také pro Pierpaola Greca z Multiplayer.it videohra si zaslouží osm a půl, což symbolizuje dobrou práci, kterou odvedli kluci z id Software. Hra je okamžitá a jednoduchá i pro ty, kteří nikdy nehráli ani minutu DOOM. Úroveň designu je vynikající a sběratelské předměty tlačí uživatele ke 100% dokončení videohry. Jediným nedostatkem je režim pro více hráčů, který neodpovídá úrovni hry, a opakované střelby

  • Everyeye.it. A střílečka z pohledu první osoby krvavý a nezastavitelný, který si bere to nejlepší z videoher 90. let a překládá to do moderního jazyka roku 2016. To je v souhrnu myšlenka Francesca Fossettiho z platformy věnované videohry Everyeye.it což dává DOOMu velmi vysoké hodnocení: 8.8. V režimu pro jednoho hráče jsou souboje rychlé a dynamické, hlavní hrdina je neustále v pohybu a musí dbát na každý detail. Online výzvy jsou „zašpiněné“ výhodami a démonickým režimem, ale přesto jsou výzvy vzrušující a zábavné.

  • Eurogamer.it. DOOM ponechává jen velmi málo na představivosti: zápletka je tak řídká, že neumožňuje žádnou domněnku nebo domyšlení, zatímco hra je základní: střílet, utíkat a unikat. V období, kdy se softwarové domy snaží kopírovat velkou hollywoodskou produkci, jednoduchost DOOMu je to značná výhoda. Podle Filippa Facchettiho di Eurogamer.it tradice převzatá z videohry je skutečným závanem čerstvého vzduchu pro svět videoher, a proto odměňuje práci id Software devítkou

  • IGN.com. Pokud byl italský tisk k videohře laskavý, nelze totéž říci o mezinárodním tisku, počínaje webovou stránkou IGN.com. Novinář Joab Gilroy dal videohře známku 7,1, což je hodnocení těsně nad průchodem. Podle kritika je režim pro jednoho hráče nejlepší videoher běh a zbraň z počátku 90. let, zatímco online multiplayer je velmi nudný a mapy jsou si všechny velmi podobné. The základy jsou dobré, ale DOOM se musí zlepšit ve všech aspektech.

Od společnosti Cultur-e